Opět něco málo o mě

4/09/2017

Krásný den všem! Vím, že jsem sem dlouho nic nepřidávala, ale nějak nebyl čas a ani inspirace. Dneska jsem se tedy rozhodla sepsat pár novinek z mého života.



První velkou novinkou je naše stěhování. Na konci měsíce bychom se rádi přestěhovali z našeho bytu cca 75 m2 do něčeho trochu menšího. Po roce jsme si nějak uvědomili, že tu obří chodbu v našem bytě nepotřebujeme a ani tu velikou kuchyni, kde sice trávíme dost času, ale to uklízení je za trest. Velikost bytu není jediným důvodem, proč chceme pryč. Kromě vše ignorující majitelky bytu jsou tu také vždy usměvaví sousedé, kteří při mé smůle vychovávají svá dítka v moderním duchu. Ano, kromě mých oblíbených matek v kavárně jsou tu mé oblíbené sousedky, které rády nechají svá dítka vyvztekat (čti vykřičet, jako by je na nože brali) klidně i ve 3 ráno.
Popravdě, tohle mi rozhodně chybět nebude :D
Na naší chodbě je to jako na nějakém kočárkářském srazu :D 

Další novinkou, "nenovinkou" je, že jsme opět začali chodit do fitka :D Vím, že jsem vám psala, jak jsem úspěšně začala, ale po menší nemoci se to nějak vytratilo samo. Takže po kratší pauzičce opět směle do toho! Tentokrát máme s Ondrou již cvičební plán a také sestavený jídelníček, takže jestli já ten pekáč do léta mít nebudu, tak napíšu všem fitness trenérům nepříjemný email :D
Pindulína jde z fitka :D 

Samozřejmě pokud byste měli zájem, tak vám sem můžu sepsat nějaké tipy na stěhování nebo naopak můj cvičební plán :)

P.S.: Holky už ve fitku nejsem jako rajče, jenom funím :D

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Super článek! :D Moc si mě pobavila! :D Já bydlím v rodinném domě, takže křičící děti nemusím řešit, i když můj mladší bratr vydá někdy za tři novorozence! :D Určitě bych chtěla článek jak o stěhování tak i o fitness! Jelikož můj jídelníček a cvičební odhodlání neexistují! :D Super! <3 :D

    Také píšu blog a moc by si mě potěšila, kdyby ses podívala! <3
    Přeju ti mnoho štěstí, lásky a úspěchů! <3
    Moc se těším na další článek! <3 :D
    S láskou
    ♥JORIES♥

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za milý komentář, určitě něco o cvičení a stěhování sepíšu pro inspiraci :)

      Vymazat

Oblíbené příspěvky