Moderní matky

2/19/2017

Dneska bych chtěla vzdát hold našim matkám! Ženám, které jezdily autobusem s kočárkem, dvěma caparty, hromadou nákupů a nikdy nikoho neobtěžovaly s tím, aby jim pomohl dostat se dovnitř nebo ven. Matkám, které nás slušně vychovaly, abychom si vážili starších a pomáhali bezbranným. Matkám, které se místo odpoledního kafíčka s kamarádkami věnovaly své rodině, vaření či uklízení.



Nikdy jsem svoji mámu neslyšela mluvit o poporodní depresi. Doma jsem měli vždy uvařeno, napečeno, uklizeno, vypráno a o nás bylo vždy postaráno. Věděli jsme, že oběd je ve dvanáct a jít hrát si ven můžeme až potom, co si splníme naše povinnosti. Byly to opravdové mámy, ty nejlepší na světě.

Dnešní matka, pokud se to tak dá nazvat, se chová jako středobod vesmíru. Ano já jsem ta všemohoucí co ze své vag....(doplňte si sami) vyplivla dítě, jsem ta nejlepší na světě a všichni se mi přizpůsobte. Budu si kojit své dítě kde chci a kdy chci. Pokud se vám nelíbí, že moje dítě křičí na celou hospodu, v době kdy chcete mít klid na jídlo, tak si běžte jinam. Mé dítě je přeci osobnost a já ho nebudu nijak omezovat, Něco jako řád a slušné chování je výdobytkem našich babiček a já zastávám moderní výchovu. Jsem přeci silná sebevědomá žena, které musíte pomáhat. Mé dítě není důvodem, abych se omezovala ve svém životě. To, že jsem matka přeci neznamená, že budu sedět doma na zadku a starat se o dítě celé dny. Vždyť přeci musím chodit ke kosmetičce, kadeřnici, cvičit, klábosit s kámoškama na kávičce, tancovat večer po baru. Jinak by se ze mě stala MATKA.

Já už mám osobně plné zuby "matek" s volnou výchovou a free životem. Vadí mi, že už si večer v baru nemůžu ani v klidu dát sklenku vína, protože u vedlejších stolů křičí děti, kterých si rodiče nevšímají. Proto bych chtěla dát všem budoucím rádoby matkám jednu radu. Pokud chcete mít dítě jenom proto, že ho mají všechny vaše kamarádky, tak to prosím nedělejte. Budete trpět jak vy, tak především my!!

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Tyjo, Tamaro, ale já taková nejsem, že ne...??? :D
    R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě jsem se s tvým synem nesetkala, ale z toho co si říkala usuzuji, že ho tvůj manžel dobře vychoval :D

      Vymazat

Oblíbené příspěvky