Nový rok - nové já

2/09/2017

Krásný den přeji všem! Hned na úvod musím říci, že dnes to nebude žádné veselé povídání z dovolené či výletů. Hold s novým rokem přišla i "krutá" realita. Slovo krutá opravdu patří o uvozovek, protože jak se říká "Jaký si to uděláš, takový to máš" a člověk by si neměl neustále ztěžovat.
Vím, že jsme národ od přírody remcavý a nic nám není dost dobré, nikde není všeho dost a u toho prokletého souseda je tráva vždy zelenější. Ale pojďme se trochu víc soustředit sami na sebe.




Poslední dobou se o to sama tak trochu snažím. není to nejlehčí věc, myslet jen na sebe (prosím všechny sebestředné, ať si ponechají komentáře o tom, jaká je to brnkačka). Pro mě to však není úplně nejlehčí, ale snažím se.

Rozhodla jsem se tedy s vámi podělit o novinky v našem, pardon MÉM životě.
Tak tedy co je u mě nového (očekávání):
1) Nové zaměstnání -  pracuji na svých projektech (ano, už nikomu nedělám "asistentku")
2) Fitko - začala jsem chodit do ženského fitka, protože teď jsem plně rozhodnutá vypadat v létě naprosto skvěle
3) Foto - rozhodla jsem se, že se zlepším ve svých foto znalostech
4) Stravuji se podle knihy "Sladký život bez cukru"


Už si jen pořídit růžová sluchátka a budu správná  fitness pindulína, vše do růžova :D

A teď vám pro změnu povím trochu té reality.
1) Nové zaměstnání - šílená makačka, ale hrozně mě to baví a mám pocit, že za sebou konečně něco zanechám
2) Fitko - holky teď upřímně, jak to děláte, že jste během cvičení tak krásné, svěží, usměvavé a celkově prostě vypadáte skvěle??? Já jsem jako funící, potící se rajče :D první týden jsem se proklínala a teď už si alespoň můžu obléknout sama kabát, protože už cítím ruce.
3) Foto znalosti - o tom snad ani nebudu mluvit. Moje fotky jsou katastrofa! Světlé, tmavé, moc ostré a rozmazané a to vše naráz :D
4) "Sladký život bez cukru" - dle knihy se za 21-60 dní tělo očistí od cukru. To je teda pěkná blbost :D Já mám za sebou den 40 a nemyslím na nic jiného než na velký čokoládový dort :D Za mě rozhodně 40 dní trápení a odříkání.

Takže jako vždy očekávání a realita jsou úplně nikde jinde. Ale já to nevzdávám :)
A co vy, jste sobci nebo radši děláte radost spíš ostatním než sobě?


P.S.: Ženy teď vážně, jak to v tom fitku děláte??? :D

You Might Also Like

1 komentářů

Oblíbené příspěvky