Cvičební plán

5/10/2017

Jak jsem slibovala minule, tak přináším podrobnější verzi mého cvičebního plánu. Opět opakuji, že nejsem fitness trenér a můj tréningový plán je přebraný z internetu a upravený pro mé potřeby.
Na vytvoření cvičebního plánu není nic složitého. Horší je jeho dodržování :D

I takhle může vypadat oběd "sportovce"


Osobně se mi osvědčilo vše si rozepsat a uložit do mobilní aplikace Kalendář. Samozřejmě každý preferujeme něco jiného, takže si klidně vše piště do diáře nebo si vytvořte vlastní tabuli/nástěnku s přesným rozpisem, popisky apod.. Spolu se cvičením mám v kalendáři nastavené i upomínky na svačiny, na ty mám tendenci zapomínat.


Takhle to nevypadá tak hrozně :D

Takže teď k samotnému plánu. Jak jsem již říkala, mám nastavený 13-ti týdenní plán a ten spočívá ve střídání cvičebních cyklů s různou intenzitou tréninku. Rozdělení tréninků je následovné:
            1. Vytrvalostní (1 týden)
            2. Objemový (3 týdny)
            3. Pumpovací (3 týdny)
            4. Objemový (3 týdny)
            5. Silový (3 týdny)

Do fitka chodíme 4 krát týdně a posilujeme jednotlivé partie těla, nikdy ne celé tělo najednou. Náš týdenní trénink je tedy tento:
             Pondělí: HRUDNÍK, BICEPS, BŘICHO
             Úterý: NOHY
             Středa: VOLNO
             Čtvrtek: RAMENA, TRICEPS, BŘICHO
             Pátek: VOLNO
             Sobota: ZÁDA, LÝTKA
             Neděle: VOLNO

Pro někoho se to může zdát hodně, ale jak už jsem říkala, pro začátečníka je ideální cvičení 2 krát týdně a postupně si přidáváte dle potřeby. Nebo můžete být šílenec jako já a pustit se do toho čtyřikrát týdně :D Ale na rovinu, je to dřina :D

You Might Also Like

0 komentářů

Oblíbené příspěvky