Negativně narovinu

5/23/2017

Dneska to nebude moc pozitivní povídání. Hold jak říkám, slunce taky nesvítí každý den a občas se prostě tak nějak všechno sejde a vy máte chuť se doma jen zahrabat do peřin a vylézt až tak za dvacet let.


Tento článek je pro mě spíš filtr, jak to ze sebe všechno dostat, protože se to nějak nakupilo.
To totiž přijde den, kdy máte pocit že vás nic nebaví, nejde vám to, vypadáte jako troll brodící se bahnem, celý nateklý, rozcuchaný s polámanými nehty a neutuchajícími chutěmi na čokoládu. Ano, tohle vše je ještě více umocněno nejlepším obdobím v měsíci a to příchodem Tety Irmy (fanoušci Partičky IT a všechny holky vědí).
Takže pak na vás padne "depka" a vy si říkáte: "Mám ty stresy v práci zapotřebí? Co kdybych šla v klidu dělat prodavačku či uklízečku. Měla bych se líp?" a "Opravdu mi to cvičení stojí za to, když jsem pořád jak kýbl rozteklýho vanilkovýho pudinku?"
Hold takový dny jsou vážně na palici a nemluvě o tom, že kolem sebe kopete hlava nehlava, protože za všechnu tuhle blbou náladu může celý svět a hlavně lidi co vás mají rádi.

Aspoň, že to počasí je fajn a už to kvete :)

Tak co ženy, máte to občas taky tak? Nebo jsem jediný magor, co to tak prožívá?!

P.S.: Omlouvám se, že zním jako náctiletá puberťačka, hold dneska fakt nemám den :D

You Might Also Like

0 komentářů

Oblíbené příspěvky