Zahrádkář

6/29/2017

Musím se vám pochlubit, máme zahradu :) Jsem z toho nadšená jak dítě o Vánocích.
Já jsem totiž farmář v duši měšťáka.


Jak už někteří víte, miluji přírodu a rostlinky. U mě v bytě to pomalu začíná vypadat jako v botanické zahradě, ale pořád je to jen byt a nedají se v něm vypěstovat rajčata či okurky. Proto jsem si už nějakou dobu přála vlastní zahrádku, malý plácek, kde se vyžiji a ono to vyšlo :)

Samozřejmě, jak můžete vidět i na fotografiích, tak se nejedná o žádnou slávu. Ale jaká by to byla výzva, kdybychom vše dostali hotové do klína. Navíc si to budeme moci zařídit po svém.


Takže všem zahrádkářům zdar a těšte se na tipy jak pěstovat bez chemie :)

P.S.: první velké sekání, kácení, kosení a trhání plevele už máme za sebou :)

You Might Also Like

0 komentářů

Oblíbené příspěvky