Fitness deníček 2.

8/14/2017

Takže první týden za mnou. Přešla jsem opět na své tréninky 4x týdně a snažím se dodržovat vyváženou stravu.

I takto může vypadat zdravá snídaně - proteinovo, špaldové lívance s datlovým sirupem :)
Úvodní věty zní krásně, že? Ale teď ta realita. Hned v pondělí jsem ke svačině zbouchala dvě tvarohový buchty, ale řekla jsem si nu což, je tam tvaroh a to je protein :D
Při každém tréninku jsem supěla jak lokomotiva. V úterý jsem si díky nesprávnému cvičení skřípla nějaký sval na hrudi a nemohla jsem se nadechnout. V pátek jsem si to ještě vylepšila a dala si malé kardio v podobě padesáti kiláčků na kole. Hned vám jistě došlo jak to, pro netrénovaného člověka dopadlo. Ano správně, v sobotu večer jsem BCAA (pro urychlejí regenerace) a brufen zapíjela mojitem, abych přes tu bolest nohou vůbec usnula.

Ale myslím si, že v celku dobrý týden :D Nezoufám a jedu směle dál :)

Dokonce jsem si koupila kolo a samo sebou, že růžové. Pindulíny do toho!!

A pro inspiraci oběd v podobě grilovaného kuřátka, cukety, těstovin, polníčku a vajíčka. 

You Might Also Like

1 komentářů

Oblíbené příspěvky