Fitness deníček 1.

8/07/2017

Tak tu máme další pondělí. A opět jsem ve fázi, kdy si již po několikáté říkám, že dnes začnu cvičit. Na rovinu, pěkně jsem se na to svoje cvičení a jídelníček vykašlala. A opět se cítím pod psa. Jsem věčně opuchlá a nafouklá, z jídla je mi zle a ani nemluvím o tom, jak ve svých očích vypadám :D


Ale dost ztěžování si! Tentokrát jsem si řekla, že toto téma spojím s blogem a budu vám každý týden psát, jak jsem na tom. Chtěla bych se pokusit lidi, jako jsem já, na motivovat. Ono je totiž těžké následovat všechny ty dokonale vypadající fitness trenéry, kteří na své postavě pracují již řadu let, ale vy (stejně jako já) chcete takto vypadat již třeba za půl roku či do příští plavkové sezóny. A především, chcete vidět reálné fotky a ne ty nesmysly typu za tři měsíce máte postavu jako Arnold Schwarzenegger.
Proto se vám budu snažit každý týden sepsat mé pokroky a změny, tipy jak cvičit doma a také nějaké zdravé recepty.
Samozřejmě budu moc ráda, za všechny vaše komentáře a rady. Ráda se nechám poučit a vzdělat :)

A kdo si u mých fotek řekne, že už hubená jsem, tak mým cílem je nějaké to kilo nabrat a především zformovat postavu :)

You Might Also Like

0 komentářů

Oblíbené příspěvky