Fitness deníček 4

8/30/2017

Další týden za mnou a tentokrát to zas až takový úspěch nebyl. Hold tvrdá realita se začíná projevovat - sem tam uklouznutí při jídle, vynechání cvičení a především ta hnusná zákeřná teta Irma (viz Partička IT).

Takže abych to shrnula. Tenhle týden byl zlo, cítím se naprosto pod psa. Cvíčo jsem absolvovala v poměru 3x posilovna a 2x lekce zvedání vinné sklenky. Nálada, díky PMS, otřesná. Jsem nafouklá, obličej mi zdobí jeden pupen za druhým. Mám chuť na všechno jen ne na moje dobroučké a zdravoučké tvarohy, cottage, zeleninku a proteiňáky.
Dva večery proběhly v lehkém (opravdu lehkém) vinném opojení, což moje tělo druhý den příliš neuvítalo. A také jsem hřešila v podobě čokoládového dortu (ano, nebyla jsem líná upéct čokoládový dort a pak ho lžící potají v kuchyně zbaštit).

Když už bylo pěkně, tak musíš :D

Ale teta Irma je za mnou a já se zase můžu naladit na svou stravu a cvičení. Takže jedeme pěkně dál, dokud tam ten pekáč a pěkný zadek nebude.

P.S. Holky, jak to máte vy, když to na vás dolehne? Nějaký tipy, jak proti tomu bojovat a nenechat se ovlivnit?

You Might Also Like

0 komentářů

Oblíbené příspěvky