Fitness deníček 3

8/21/2017

Další týden za mnou, pořád pokračuji a držím se. Řekla bych, že z velké části je to i kvůli vám, protože vám chci na rovinu ukázat, co vše se skrývá za tím, mít vysněnou postavu.


V průběhu celého týdne jsem se držela, jela jsem na své stravě a hlídala si množství bílkovin, sacharidů a tuků. Přiznávám, že s tím mám pořád ještě problém, nedaří se mi vyladit ideální poměr snědených kcal a zastoupení jednotlivých složek. Dle tabulek totiž pořád jím málo a to jsem na 6 jídlech denně :D Ale sama vím, že to není o kvantitě, ale kvalitě :)

Cvičení bylo tento týden v poměru 3x posilovna a 1x práce na zahradě. A tou prací nemyslím plení záhonků, ale sekání naší džungle, nošení kamenů na zídku a tak podobně.

Již po třech týdnech se cítím mnohem lépe, mám více energie, nejsem tak nateklá ani náladová a celkově mám ze sebe dobrý pocit. Sice na těle to ještě není tolik vidět, ale malé náznaky se tam již tvoří :)

P.S.: Musím se přiznat, v neděli večer mě chytla trošku depka a tak jsem se nacpala vším možným jídlem a vypila skoro láhev vína :D Ale nevyčítám si to, pořád pokračuji dál a pracuji na sobě. Takže ani vy nemějte výčitky, když občas uklouznete. To se přeci může stát každému. Důležitější je to, že budete pokračovat dál za svým cílem :)

You Might Also Like

0 komentářů

Oblíbené příspěvky